Kérje le Ön is partnerének céges adatait a CégTalálón!

Az online céges adatok lekérdezése elengedhetetlen lehet üzleti döntések előkészítése során. Ilyen helyzet például a potenciális üzleti partnerekkel vagy beszállítókkal való együttműködés megkezdése. Segítünk, hogy mi a lekérdezés további előnye és menete!

Céginformációkhoz cégdokumentumokból juthatunk hozzá, amelyeknek többféle fajtája van, amelyhez hozzájuthatunk a CégTalálón. Vannak az ingyenes elérhető adatok, és vannak, amelyekért fizetni kell. 

 

A lekérdezés előnyei

A céglekérdezés során naprakész információink lesznek egy vállalkozásról, amelyekhez egyszerűen és szinte azonnal hozzájuthatunk a megrendelés után. 

Amikor a vállalat pénzügyi stabilitását, fizetési előzményeit vagy cégjogi információit kell ellenőrizni, az online adatlekérdezés segíthet a megbízhatóbb üzleti kapcsolatok kialakításában. Az online elérhetőség lehetővé teszi az adatok gyors és hatékony ellenőrzését, elősegítve a bizalom és az átláthatóság növelését az üzleti kapcsolatokban.

Cégdokumentumok könnyen és gyorsan elérhetőek a céglekérdezéssel.

 

A lekérdezés menete

A különböző típusú céginformációkat, a hatályos és hiteles cégadatokat - bizonyos esetekben díjfizetés ellenében - az Igazságügyi Minisztérium Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálat cégadatbázisából szolgáltatja a CégTaláló.

Az ingyenes céginformációról szóló 47/2007. (X. 20.) IRM rendelet alapján a Céginformációs Szolgálat az oldalukon keresztül biztosítja a rendeletben meghatározott, egyes cégadatok megismerését. Az ingyenes céginformáció közhiteles okiratként nem használható fel, az csak tájékoztató jellegű, és nem minden adatot tartalmaz, ami egyébként a cégjegyzékben szerepel. Fontos, hogy az ingyenes szolgáltatásban elérhető adatok csak abban az esetben kerülnek frissítésre, amennyiben a cégjegyzékben bejegyzett adatokban a korábbi állapothoz képest változás állt be.

Jó tudni, hogy háromféleképpen kérhetjük le egy cég adatait. Az oldalon a keresőmezőbe csak be kell írni vagy a cég nevét, vagy az adószámát, vagy a cégjegyzékszámát, és máris kiválaszthatjuk azt a vállalkozást, amely minket érdekel.

 

A cégdokumentumok típusai

Az alábbi céginformációk rendelhetők meg vagy tölthetők le a CégTaláló oldaláról: cégkivonat (ez lehet hiteles, e-hiteles, közhiteles, e-közhiteles is), aláírási címpéldány, létesítő okirat, alapító okirat, társasági szerződés (közhiteles és e-közhiteles változatban is), Apostille cégkivonat, közzétett pénzügyi beszámolók (mérleg, eredménykimutatás). Továbbá cégtörténet (cégmásolat) közhiteles változatban is megvásárolható.

A hiteles cégadatokért fizetni kell, ezeknek díja függ attól, milyen hitelesítéssel kérjük az adott cégdokumentumot. A közhiteles dokumentum közokirat, ami a legerősebb hitelesítéssel rendelkezik. Az e-közhiteles dokumentum, (ami szintén közokirat) elektronikus formában is elérhető, azonnal letölthető. A papír alapú közhiteles dokumentumokat postán, vagy futárral kézbesíthető.